Hola!

tänker inte ens be om ursäkt över min patetiska
uppdatering, det gör det bara ännu mer patetiskt.
Att försöka uppdatera er om allt som hänt
sen senast vore bara idiotiskt.

för att ni (två som läser) inte ska vara helt lost
så kan jag ju i alla fall säga att jag och mes Jonas
har flyttat till Varberg.

Ehm, på fredag får jag finbesök av fucker.
Eftersom att du ha aspergers så ska jag göra livet
lite lättare för dig.
Packa trosor och öl min vän, 
du kommer till jkpg vid 5, då sticker vi och bärtzar,
sen buss till huskvarna med vår bästa vän Mr.jäger,
sen pussa på håkan, sen åka hem och festa,
sen sova, sen vakna och vara bakis som ett svin.

så fucker, här fick du ett meningslöst inlägg.
Enjoy friend! 


Kommentarer
Postat av: fucker

gud vilket fint inlägg! jag blir stolt & rörd.

mr. jäger alltså. killen hela dan. grabben med stort g o så. äh fan. e tågbiljetten bokad i alla fall.

jag kommer & gör småland osäkert!!!!!!

2011-03-23 @ 19:36:09
Postat av: din bästa syster

lugna ner er ni mongon.

MALIN!

nu får du fan skärpa dig med uppdateringarna, du står ju på min blogg & folk har undrat varför jag promotar en blogg som aldrig uppdaterar. JADU!

2011-04-08 @ 22:24:09
URL: http://piel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0